Heeft u een klacht over uw inschrijving bij Woonnet Haaglanden of over hoe Woonnet Haaglanden de regels van de woonruimteverdeling toepast? Dan kunt u bezwaar maken of een klacht indienen. U vult eerst het klachtenformulier in op de website van Woonnet Haaglanden. Woonnet Haaglanden probeert binnen zes weken een oplossing te vinden of goede afspraken met u te maken.
Komt u er met ons niet uit?
Als u uw klacht via Woonnet Haaglanden heeft ingediend en u bent het niet eens met de oplossing of de afspraken, dan kunt u een klacht indienen bij de Regionale Klachtencommissie (RKWH). Op de website van de Regionale Klachtencommissie staat meer informatie over hun werkwijze. Ook vindt u daar het formulier wat u dient in te vullen.
Heeft u een klacht over hoe er wordt omgegaan met de privacy?
Let op: de privacy officer beantwoordt geen inhoudelijke vragen. Hiervoor kunt u het contactformulier op de website van Woonnet Haaglanden invullen.
- U vult het contactformulier in op de website van Woonnet Haaglanden.
- U wacht tot 10 werkdagen op een reactie met daarin een oplossing of afspraken. Bent u het hier niet mee eens?
- U stuurt een e-mail naar de [email protected]
Heeft u een klacht over de toewijzing van woningen? U kunt hierbij denken aan uw positie op de kandidatenlijst, groepsbezichtiging en documenten.
- U stuurt een e-mail naar de woningcorporatie
- U wacht tot 10 werkdagen op een reactie met daarin een oplossing of afspraken. Bent u het hier niet mee eens?
- U dient een klacht in bij de Regionale Klachtencommissie
Hoe werkt het?
U kunt een klacht indienen door het klachtenformulier in te vullen.
Nadat wij uw klacht hebben ontvangen krijgt een bevestiging per e-mail. U ontvangt binnen 5 werkdagen een reactie op uw klacht.
Hoe werkt het?
U kunt een klacht indienen door het klachtenformulier in te vullen.
Nadat wij uw klacht hebben ontvangen krijgt u een bevestiging per e-mail.
Regionale Klachtencommissie Woonruimteverdeling Haaglanden
Bent u het niet eens met de oplossing of de afspraken? Dan kunt u dit melden bij de Regionale Klachtencommissie.